Nik_mik_yok bende 2 aydır leslie yapıyorm çok güzel skılaştrıyo fakat tartıda kg verdiğim belli olmuyo beni gören zayıflamssn diyolar ama tartıda aynıyım diyemiyorm ayrıca hergün 30 dk 3 ml olanı yapıyorm mavi tşörtlü olan 5 mil araştırdım 70 dk sürüyormus ama internette 45 dk olan var 5 mil