Rabia_deren Yaklaşık 1 aydır sağlıklı besleniyorum ve spor yapıyordum. Bazen 1000 tane ip atlıyordum.ona rağmen kilo vermem yavaş ilerliyor. Bugün leslie 3 mile başladım. Hiç bu kadar ter dökmedim öldüm resmen😄leslie yapıp kilo veren var mı kaç kilo versiniz
Nik_mik_yok Rabia_deren kilo verip cok guzel sıkılaşmıştım yıllar önce, leslie ile . Ben 5 mil yapıyordum. O felaket bişey. Adamın iflahini kesiyor 🤣 3 mil de terlemiyorim ben .zaten zor ter atan biriyim normalde de
Rabia_deren yavrusununannesii bende dün araştırdım canım mil km demekmiş. Yani benim yaptığım 3 mil 4.83 km yürümek anlamına geliyomuş
Rabia_deren yavrusununannesii 5k walk var. En yükseği o galiba ama ne anlama geliyor biliyorum. 5k yazıyor onda
Rabia_deren Nik_mik_yok 3 mili yaptıktan sonra 5e geçicem ben vücut Bi süre sonra alışıyor etkisi kalmıyor o yüzden 3ten başladım. Spor yapıyodum 45 dk normalde alıştı vücudum zorlamadı hiç. O yüzden bugün leslie başladım😄
3prensim Nik_mik_yok bende 2 aydır leslie yapıyorm çok güzel skılaştrıyo fakat tartıda kg verdiğim belli olmuyo beni gören zayıflamssn diyolar ama tartıda aynıyım diyemiyorm ayrıca hergün 30 dk 3 ml olanı yapıyorm mavi tşörtlü olan 5 mil araştırdım 70 dk sürüyormus ama internette 45 dk olan var 5 mil
3children1mom Rabia_deren Saol cnm irade meselesi işte Ekmek şeker un tuz bunları hayatından çıkarman lazım Ben ilk başladığımda yarim simit peynir zeytin salatalık ve çiğ biber tükettim kahvaltıda Haşlanmış sebze ya da fırında Ve protein ağırlık beslendim limonlu su ve kiraz sapı da attim içine Yeşil çay tükettim sade türk kahvesi ve ağırlık kaldırdım squat yaptim 😂
Rabia_deren 3children1mom bende şekeri ekmeği bıraktım canım. Çok tatlı çekince canım çok az yiyorum. Bolsu içiyorum limonlu su ve maydonoz limon kürü yapıyorum. Yoğurt kürü yapıyorum. Bende bugün squat mekik ve leslie yaptım. Bi kaç hareketi bırakmıcam. Türk kahvesi ve yeşil çay bende içiyorum
HatFer135 3children1mom sguat faydasını gördünüz mü benim popom dümdüz dik yuvarlak kalçalarım olsun isterdim😏
3children1mom HatFer135 Squat zaten diklestiriyor canım ilk başlar zor hareketleri ama alışıyorsun bayağı sıkılaştiriyor 😂
3children1mom HatFer135 Olur olur ilk günden hissedersin zaten 😊 Isınmadan yapma aman birde mutlaka dusa gir ağrı yapıyor 😖
Dogudabirogretmen Rabia_deren merhaba ben de başladım leslieye her gün düzenli yapmaya çalışıyorum, 3 mil yapıyorum yarım saat olandan. Faydasını görmeye başladım bile, inşallah siz de görürsünüz 🙏
Rabia_deren Dogudabirogretmen bende faydasını görmeye başladım canım. Kurtuluruz bir an önce inşallah