mavihuzurkalp Adeviyee Ahh canım uğraşma öyle, kızımı 2buçuk aylıktan beri banyoda eşim ile yıkıyoruz çokta kolay hemde pratik oluyor, küvette bende 6 aylık olduğunda kendisi oturabildiğinde yıka, hem bebişin eğlenmiş olur hemde öyle daha rahat olur 🙏❤
Sevilayy_1 Adeviyee 2.5 aylıkken başladık banyoda yıkamaya babasının kucağına yatırarak yıkardım küvet aldık ama mantıksız orda bebeği yıkamak ne bel kalıyor ne etraf temiz kalıyor😅
tuval Adeviyee öyle canım hepimiz üşeniyoruz ama bebeklerin sağlığı için 2 tas su dökmek lazım rahat uyurlar hem
minikbirbal Adeviyee kucağımda oturuyor. Ama vücudu ıslanınca kaymaması için mutlaka havlu serin altına
Gzdzeynep eslemsiii ben de bundan kullandım ya aşırı güzel 6 aylıkken aldım 18 aya kadar kullandım. Biyerlere tatile falan gittiğimizde de hep aldık yanımıza masaya yapıştırıp yemek yedirdik. Çok kullanışlı hem mama sandalyesi niyetine hem de banyoda oturak olarak kullandım ben
Gzdzeynep Adeviyee altı vantuzlu oturaklar var onlardan alıp banyoda duşun içinde çok rahat yıkayabilirsiniz.
MutluMommy Adeviyee benim banyom çok küçük malesef havlu serıyorum kucağıma üstüne oturtup yıkıyorum 4 aylık olduğundan beri
eslemsiii Gzdzeynep yaaa bak bu hiç aklıma gelmemişti memlekete gidersek orada mama sandalyesi yok napsam diye düşünüyordum iyi oldu söylediğin 🤗🥰 ben hep banyoda kullandım gerçekten çok rahat oluyor hiç uğraştırmıyor insanı
Snglklc Adeviyee benim bebiş 4 aylık balık gibi yüzüyor eli ayağı durmuyor mümkün değil tek yıkayamam ancak babası zor yıkıyor şu tek yıkayanlar nasıl yıkıyor bende merak ediyorum 🤔
Adeviyee Snglklc ben de babasıyla yıkıyorum küvette o su döküyor ama kendim de yıkarım sırt üstü yüz üstü köpük filesi var ona yatırıyorum tutunuyor yanlardan duruyor başınının altına elimi koyup kafasını yıkıyorum en son çıkarırken de vücuduma dayıyorum koluma alıp kayamıyor
Merve123456 Adeviyee biz de 5ayloktan beri banyoda yikaniyoruz cunku her yer cok islaniyor ve tek basima cok zor oluyordu. Kuveti banyoya koydum icini suyla dolduruyirum ve birlikte icine giriyoruz. Sicacik suyla oynuyor ben de o sirada yikiyorum eglenceli oluyor.
eslemsiii Adeviyee Carrefour’dan almıştık biz vakumlu oturak diye geçiyor 30-40₺ olması lazım yanlış hatırlamıyorsan
Gzdzeynep Adeviyee banyo oturağı yazarsanız alışveriş sitelerinde çıkıyor. E bebekte de var yanlış hatırlamıyorsam
Burcinisp Adeviyee ben kucağımda giriyordum banyoya. Sabıunlayıp eşime paslıyordum. Sonra kendim yıkanıyordum