KardelenYB Adeviyee ben başladım.Kucağımda oturtuyorum hızlıca hemen yıkayıp çıkıyoruz oturağına 6 aylıkken başlarım .
Adeviyee Balkizlarim banyo yıkama aparatı dediğiniz küvetin içine konulabilen delikli süzgeç gibi olana diyorsunuz değil mi
minikbirbal Adeviyee kucağımda oturuyor. Ama vücudu ıslanınca kaymaması için mutlaka havlu serin altına
KardelenYB Adeviyee benimde fıtığım var aşırı zor oluyor kitleniyorum yıkadıktan sonra bir de ben ayaklı aldım ona rağmen kıtlenıyorum tek basıma aşırı zor oluyor maalesef
Uveecim 4aylıktan sonra başladık sanırım banyoda yıkamaya. Küvetle tam bir işkence, banyoda mis gibi yıkanıyor.
As5 Adeviyee havalar sicakken banyoda kucagimda yikiyordum. 4 aylik falandi kucagima yatirirdim cok rahat oluyordu. Simdi havalar sogudugu icin tekrsr kuvete dönduk ama banyoda yikamak daha rahat tabi 😂
eslemsiii Adeviyee 4 aylıkken banyoda küvetinde yıkamaya başladım 6 aylık olduğunda Vakumlu oturak aldım onunla devam ediyoruz hala banyoda almak istersen aklında olsun çok rahat ettim onunla
tuval Adeviyee 3-4 aylıkken banyoda küvette yıkadım. Salona getiriyordu kaynanamlar küveti suyu baya zordu boşaltmak😂