Arkadaşlar merhaba,
Artık burda otizm konuları okumaktan evde paranoyak olduk. Sürekli evde çocuğumun her hareketine bakar oldum. Pamdemi yüzünden de sürekli evdeyiz psikolojim bozuldu gerçekten.
oğlum 14 aylık, işaret ile istediğini gösteriyor, bizle oyun da oynuyor. Parmak ucunda yürüme yok. Dönme yok. Arabalarım tekerlekleri ile bir iki saniye oynar sonra sürer. Topuda ayağı ile vuruyor atıyor oynuyor.
Sadece konuşma sıkıntı işine gelince anne diyor ama çoğu zaman bilinçsiz. (Biliyorum sadece bu otizm tanısı değil özür dilerim ama elimde değil)
ismine de işine gelince bakıyor.
baba nerde deyince babasına bakıyor. Bişeyi Al babana ver ya da annene ver deyince yapıyor.
Artık gerçekten evde sanırım paranoyak olduk, burda da okudukça çok üzülüyorum, eminim ki benim gibi anneler vardır. Dertleşmek için açıyorum postu.