SevdAyaz Zahidmom ilk 3 hafta fln öyleydi benim beyfendi de gaz sorunu artmaya başladıkça mecbur başladık. Gün içinde oyun halısında takılıyo o da oyalıyo baya piyanolu😂😂
Circassian_ SevdAyaz 11 aylıgız hala cogu zaman beyaz gurultuyle sakınlesıyor🤷🏻♀️ Ben spotıfyda ıkı begendıgı sarkıyı lıste yaptım onlar donup duruyor 😂
SevdAyaz Circassian_ gece uyuyunca kapatıyorum ben hemen bazen direkt kalkıyo, derin uykuya geçtiyse uyanmıyo o anki sessizlik hissi çok iyi😂😂
SevdAyaz Lilamorr77 piş pişi de indirdim bende uykuya direniyosa onu da istemiyo sadece fön sesihle susuyo 😂
SevdAyaz Zahidmom 1 ay 26 günlük şuan 1 hafta önce oyun halısına koydum yarım saat 1 saat falan duruyo yeni yeni ilgisini çekiyo ayaklarını hareket ettirdikçe müzik çalışıyo yukarıda asılı oyuncaklara falan bakıyo hoşuna gidiyo 😂😂
Zahidmom SevdAyaz bende mi alsam gün içinde hep yapışık ikiz gibiyiz birazcık yatağa her hangi bi yere koysam ciyak ciyakk
Circassian_ SevdAyaz vallahı ya 11 aydır kafa kalmadı 😂 yalnızken de cırcır boceklerı otuyo kafamın ıcınde 😂😭
Fulyaalinmina SevdAyaz ben beyaz gürültü de öyle güzel uyuyordum bana ninni geliyordu vallahi çok seviyorum ben şimdi ondan da vazgeçti 2-3 aylıkken fslsn dünyayı tanımaya başlayınca ondan vazgeçecek merak etme
SevdAyaz Fulyaalinmina bana hiç ninni gibi gelemedi ama mecburen dinliyorum😆 doğmadan önce ninnilerle uyuturum, yatağına koyarım uyur fln diyodum da hepsi yalan oldu ama olsun sağlıkları iyi olsun da alışılıyomuş😂😂
SevdAyaz karabocuk bende 2 gündür uyuturken buraya giriyorum, girerken de fön sesi açıyorum sakinleşiyo yoksa telefonu elime alamıyodum hiç burası iyi geldi biraz😊