SevdAyaz büyük oğlum (şu an 26 aylık) o aylardayken o seslerde hiç uyuyamazdı, çok tuhaf ve korkunç bence. Ben onu hep Dandini tarzı ninnilerle uyuttum ve hala ayağımda sallayarak ve dandiniyi dinleterek uyutuyorum. İnan bana bu destekli uyutmadır ve acilen kesmelisin, yoksa hep destekli uykuya alışır. Büyük oğlumdan tecrübeli olduğum için küçük oğlumu (şu an 4 ay 8 günlük) asla ninni-sallama desteğiyle uyutmadım; küçüğü beşiğine koyuyorum, emziğini veriyorum kendisi uykuya dalıyor. Büyüdükçe dert olur sana.