tubist Mom088 amann olsun kadina cok daha fazla yakisiyor siz de görünce cok begendim hic duymamistim… 🌼🌼🌼
Mom088 tubist bende bi dizide duydum eşimle çok beğendik rabbim ikinci kızı nasip ederse mahur olacak 🍀
DurikoMom Can34 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺 Bizde çok isim aradık Masal, Cemre, Evanur, Çisem düşünüyorduk en son 💕Duru💕 oldu 😊
Berfin_Atar Aybarss_Mom Emin ol canim bende cok problem yasadim zaten kaynanamin adi degil kaynanamin kaynanasi 😂😂 Herkes hira diyor elmas diyen olunca kibarca uyariyorum hira elmas sadece elmas degil diye zaten kayinpederim harici kimse elmas demiyo o da nadiren diyor genellik anaam diye seviyorlar kizimi 😂😂 yarina cikacagimiz belli degil kuzum kimsenin kalbini kirmaya gerek yok ama yine de sen bilirsin tabiki
Aybarss_Mom Berfin_Atar ah canım ben elmas koysam herkes iki ismini ya da ilk ismini söylemez sadece elmas derler 😂
Berfin_Atar Aybarss_Mom 😂😂😂 Sen bilirsin canim sen daha iyi bilirsin cevreni tabi sen ne dusunuyorsun isim 🤔
Berfin_Atar Aybarss_Mom 2 dusundugunuz de cok guzel isimler zaten adini bulur merak etmeyin Gelecegi omru guzel olsun insallah saglikla buyutun 🕊🕊
Akcabeytas Kızımın adı Akça 🌼 çok beğeniyordum bir öğrencimde duymuştum içime sokasım geliyordu ☺️ Kızımda aynısı oldu vallahi ☺️
Koalina Deletedmom_36 Rabbim isimlerine yakışır efendimizin annesi gibi saliha kullardan eylesin inşallah 🌸