Aybarss_Mom Emin ol canim bende cok problem yasadim zaten kaynanamin adi degil kaynanamin kaynanasi 😂😂 Herkes hira diyor elmas diyen olunca kibarca uyariyorum hira elmas sadece elmas degil diye zaten kayinpederim harici kimse elmas demiyo o da nadiren diyor genellik anaam diye seviyorlar kizimi 😂😂 yarina cikacagimiz belli degil kuzum kimsenin kalbini kirmaya gerek yok ama yine de sen bilirsin tabiki