Asafina 3 aylıkken oldu fazla vermedim wellcare 400 kullanıyordum bi fıs bana arada fazla kaçmış olabilir mi dedi yok dedim vermedim ama son zamanlar fıs fıs bi az bi çok veriyor gibi hissetmiştim sonradan bu olay çıktı şimdilik bakıyoruz onunla mı alakalı diye kestik deniyoruz