Biscolataerkegim Zeytinimbenim Çıkacak tabiki annesi .Bizim o sonraki dişlerin hepsi aynı anda çıktı nerdeyse.4 tane birden patladı. bir hafta sonra da iki tane daha patladi diş. Şimdi de iki tane daha çıkarmış, alttakilerden de iki yer çok kabarık çıkacak gibi 😌
Zeytinimbenim Biscolataerkegim daha çıkaracak çok dişimiz var bizim de 🙄 umarım sancısız geçer diğerleri baya sancılıydı
Zeytinimbenim Dn123 evet haklısın biz de biraz evhamlıyız ama ne bileyim az gibi geliyor bana biraz da zayıf olunca vitamin eksikliği mi genetik mi tam olarak bilmiyorum işte
AnnesininUmutu Zeytinimbenim 18 aya kadar diş çıkmaması normal. Benim oğlum da nerdeyse 8 aylık 4 dişi var duyan gören ayy çok erken çıkarmış çabuk çürür diyor. Tabi ben takılmıyorum 🤭