Zeytinimbenim Kızlar bu durum normal mi? Acaba yetersiz mi besleniyor dikkat ediyorum ama eşim genetik diyor ama bana diş sayısı az geliyor böyle olan var mı? Doktora götürsem mi, kızım doktor görünce ağlama krizine giriyor 🙄
birmelekannesi2 Zeytinimbenim kızım 10 aylık ve hıc dişimiz yok canım bellı de yok görünürde bişey bence kafana takma bana da genetık dıyorlar gec cıkması dha ıyı dediler
esmerayes Zeytinimbenim d vitaminine bi baktirabilirsiniz d vitamini dis cikarmayi baya etkiliyo cunku
BirVeraAnnesi35 Zeytinimbenim bence bir çocuk doktoruna gösterin siz yinede. Biz ne desek yanlış olur en güzeli doktorun diyecekleri belki bi kan sayımına bakar ona göre sizi yönlendirir yada ne bileyim kalsiyum alımı az der sizde ona göre beslenmesini ayarlarsınız. Benimde kızım 16 aylık bizde 2 hafta önce dr a gittik dişlerine özellikle baktı çıkmamış olsaydı kalsiyum eksikliği olabilirdi dedi aklımda ordan kaldı siz en güzeli bir gösterin içiniz rahat eder
Asmom Zeytinimbenim biz de 16 aylığız ve alttan üstten toplam 4 dişi var. Onları da arka arkaya 14. Ayda çıkardı. Tam çıkaracağı zaman doktora gitmiştik aşı için sormuştum çıkar sorun etmeyin dedi geçti 🤷🏼♀️
Zeytinimbenim esmerayes götüreceğim sanırım diş etleri kalın sanki olan dişlerini de çok zor çıkarmıştı yoğun ateşle falan
Zeytinimbenim BirVeraAnnesi35 götüreceğim bu hafta. Umarım Bi eksiklik yoktur da genetiktir. Hiç bir hareketlilik de yok hani desem şişmiş kaşınıyor falan o da yok anlamadım valla
Rum16 8 aylık üstte 6 diş altta 2 dişi var erken doğdu 36 haftalık hızı ordan geliyo sanirim ama aşırı zor bi surec dişler en iyisi geç çıkmasi 🤭🤭🤭
Zeytinimbenim cydcvk bir yaşına kadar verdim bir yaşından sonra vermedim en iyisi tahlil yaptırmak ya 🙄
Vanilya Zeytinimbenim 9. Ayda doktor diş konusundan bahsetmişti. Her aya gelişime göre çıkması gereken diş miktarı varmış. Ama miktar ne kadardı bilmiyorum. Siz bence bir çocuk doktoruna gidin. Bizimki de çok ağlıyor ama mecbur gidiyorum.
Zeytinimbenim Vanilya ben de acaba değerleri mi düşük diyorum babası da bana çekmiş benimki de geç çıkmış deyip duruyor hakikaten dişleri büyük böyle zor çıkıyor babasının ki de büyük ve sağlam 😁 ama götüreceğim yarın tşeekkür ederim 🍀
Biscolataerkegim Zeytinimbenim Çıkacak tabiki annesi .Bizim o sonraki dişlerin hepsi aynı anda çıktı nerdeyse.4 tane birden patladı. bir hafta sonra da iki tane daha patladi diş. Şimdi de iki tane daha çıkarmış, alttakilerden de iki yer çok kabarık çıkacak gibi 😌
Dn123 Zeytinimbenim bence her konuya zamane qnnelerinolarak fazla takıyoruz oğlum kizim 10 kere seslendigimde 2 sene bakmıyor acaba otizm mi sütüm yetmiyor mu doyuyor mu doymuyor mu usittu mu ishal mi alerjisi mi var o mu bu mu su mu bitmiyor bence biraz rahatlamaliyiz canim benim kide 16 aylik olacak 4 disi var geç çıkan dişler sağlam olur derler takma kafana
Zeytinimbenim Dn123 evet haklısın biz de biraz evhamlıyız ama ne bileyim az gibi geliyor bana biraz da zayıf olunca vitamin eksikliği mi genetik mi tam olarak bilmiyorum işte