GUZGUZELI masallah 60 cc iyi çıkıyor benim damla bile gelmiyordu benimki tamamen stresten kesilmisti ilk 2 bucuk ay boyunca uyanik oldugu her saniye agladi ben kahvaltiyi bile aksam esim isten gelince yapiyordum firsat bulamiyordum 2 bucuk ay sonra biraz düzeldi oglum ama benim sütüm kesildi sağınca bir iki damla geliyordu birde su var ki sagim yaptigin miktarla bebegin emdigi ayni olmaz yani sen sagimda 60cc cikariyorsan bebek 100 cc cekiyor demektir göğsünün yumusamasi da süt olmadigi anlamina gelmez terbiye olmuştur benim oğlum 3 aylıkken 2 saatte 120 cc mama içiyordu 3 buçuk aylikken sütüm sagimda 60 cc geliyordu bende mama miktarini yari yariya azalttim ve en son 4. Ayinda 90cc sagdigimda mamayi biraktim çünkü bebegim sagimdan fazla cektigini biliyordum ki doyup dotmadigini hem kilo hem bez takibiyle yapıp takip ettim burde benim saglik ocagindaki hemsire biliyordu durumumu o yüzden mamayi azalttigimda da kestigimde de her hafta gidip kilosuna baktik ki doyup doğmadığını anlayabildik bence senin de sütün yeterli sende kilo ve bez takibini düzenli takip ederek anlayabilirsin zor evet cok uğraştırıcı ama inan bana degiyor bunca ugrasmaya