GUZGUZELI Maddi imkanınız varsa bestlak damla öneririm, başlarda bende çok güzel etki etmişti, gelmeyen sütüm ondan sonra taşmaya başladı. 50 ml şu an 60-70 lira galiba, ama günde 3 defa 20 şer damla kullanılıyor, bu şekilde ancak etki ediyor, buda haftada 2 kutu demek.
Yani sütün kesilip, mamaya geçmesinden daha az maliyetli birde anne sütü tabii kıyaslanamaz.