Misirekmegii canım aşıyı bizde yaptırdık, aşıdan 12 saat sonra ateşi yükseldi 37.6 ya cıktı. Yarım saat içinde kendiliğinden geçti. Araştırmakarıma göre 12 saate doğru ağrı ve ateş yapıyor. Cok cok huysuzlanırsa calpol verin. Doktorumuz calpol ateşi yükselirse verin dedi, vucudu biraz savaşmalı mantığında.