Kızım doğduğundan beri tüm aşılarını ve özel olan aşılarını yaptırdım. Son iki menenjit dozu kalmıştı ki ilkinde aşının hastane fiyatı 530 lira denildi. Şok olduk, yaptırdık ama 2 ay sonra olur o 700 lira allahtan bitecek geriye kalanlara allah yardım etsin çocuklarımızın sağlığı üzerinden para kazanmak ne bileyim