Adeviyee ilk dogdugunda oglumda isilik olmustu 2 ay gecmedı isilik agustos ayında dogdu zaten cok sıcak bır memleket klımada acamadm hasta olur diye banyo yaptırınca hemen baya azalırdı 1 saat sonra kabarırdı büyük ihtimal ya alerji ya egzama bununki😔😔