uykusuzMoMm 6 ay 13 gunluk oglum yaklasık 10 gündür yanaklarında ve çenesinden kırmızı benekler var ilk basta sag yanagında sınek ısırıgı gıbı kırmızı benek oldu bıraz buyuk 3 4 guj sonra mınık mınık cogaldı dunde poposunun içi kızarmıs benek benek olmustu pişik kremı sürdüm poposu gectı yanakları düzelmiyor ama sebebi nedir sizce baska hıc bıryerınde yok sadece yanaklar ve cene
Babylover23 uykusuzMoMm alerji olabilir benim büyük oğlum bebekken olurdu dediğiniz gibi çeşitli bölgelerinde genellikle yanak ve kulak memesinde şimdi hala oluyor 8 yaşında bazı yediklerinden etkileniyor bence yine de doktorunuza danışırsınız zaten
Adeviyee uykusuzMoMm canım havalar ısınmaya başladı ya kışın yatırdığın gibi mi yatırıyorsun gece biraz daha incelttin mi üstünü sıcak geliyor olabilir
uykusuzMoMm ErkekkAnnesii ben mama kullanıyorm sadece o yuzden doktorumuz 5.ayında ek gıdaya gecirdi farklı hıc bısey vermedm aynı seylerı verıyorm alerjı olsa dıyorm 1 bucuk ay oldu ben ek gıdaya geçeli çoktan kızarır dı dıyorm çok canımı sıkıyor bu durum 😓
uykusuzMoMm Smryna alerji için doktorumuza gittik cok kucuk alerjı testı yapamam vucuduna bakayım dedı baktı vucutta yok sadece yanaklarda var normal o her bebekde olur dedı gonderdi jel verdı hıc bır işe yaramadı eczacı tanıdıgımız vardı oda diştendr dedi salya artısından dolayı yanak ve agız cevresınde kızarıklık olur dedı sivilce gıbı aynı benek benek
HappyArasMom Bende pişik zannettim , bugün gittim egzamaymış , alerji testi yapıldı , Özel mama kullanmaya başlayacağız bana da diyet verdi , bence beklemeyin görünün derim , canı yanıyordur
uykusuzMoMm HappyArasMom egzama oldugunu nasıl anladı cnm doktor özel bır klinikten randevu aldı eşim ona goturcez boyle yanagına dokunuyorm oglumun sert yanagı kurumus gıbı inanılmaz huysuz aglıyor sürekli sızın bebişindemı sadece yanaklarda vardı kızarıklık
Damla29 HappyArasMom bizde aynısı oldu egzama cıktı ilaç verdi az önce sürdüm yatırdım ama bize alerji testi yapılmadı
Smryna uykusuzMoMm ee normal canim benim kızım da 10 aylık hala geçmedi salyalar dişler hep etki ediyor. Arada çoğalıp hafifliyor insan korkuyor bi aynen ama geçicek insallah by surecde
Wolverine uykusuzMoMm Bu doğru oğlum da dış çıkaracağı zaman yüzünde bir kaç tane kırmızı döküntü oluyor
HappyArasMom Başta yüzünde çıktı sonra boynuna yayıldı , kuruluk var vücudunda nemlendirmem lazım sürekli , gece sürekli ağlıyor kaşındığı için yüzünü çizdi hep , mahvoldu
uykusuzMoMm HappyArasMom 😔oy yavrum egzama kasıntı yapıyormus 10 gundur egzama alerjı isilik arastırmaktan birr hal oldum tahlıl verıyım hıc degılse ıcım rahat eder 😓
uykusuzMoMm Babylover23 normalde doktorumuza cok ilgili cok memnundm ama bu kez basından savar gıbı normal o normal her bebekde olur dedı gonderdi içim hıc rahat degıl bızde ozel bır klinikten randevu aldık oraya goturcez 2 numara mamaya gectık 2 gun sonra kızarık oldu 2 numaranın ıcındekı bıseyden mı oldu blmyrm ki 😔
uykusuzMoMm Adeviyee gece yatarken tak kat gıydırıyorm hep antalyada yasıyorz cok sıcak ve nemli bır memleket ama oyle kalın gıydırmıyormki ozellıkle gece uyuturken mevsimlik pjamasını giydiririm yatırırım😔
Babylover23 uykusuzMoMm doktorlar da bunun nedenini tam bilemiyor kaç kez sordum bende farklı doktorlara benek benek kırmızı noktaları ama net bir cevap yok malesef dediğiniz gibi geçen gün yine kulak memesinde bir sürü vardı kaç yaşına geldi hala oluyor😞 onlarda besin alerjisi deyip geçiyorlar
Adeviyee uykusuzMoMm benim bebeğimin de boynu isilik oluyor boyun kısmı kısa vücuduna çok değişiyor geçen gün ev sıcak olmuş farketmedim vücuduna yüzüne doğru çoğaldı kırmızı benek benek yıkadım çok kalın örtmedim geçti
uykusuzMoMm Babylover23 saglık ocagındakı ebemiz 6.ay asısına gıttıgımzde bu gorev sana dusuyor not alacaksınız bugun yogurt yedı kızarık arttı bugun elma verdım kızarık artmadı dıye notlar alarak sen bulacaksın cocugunu alerjısı olup olmadıgını dedi 😔
mom-11 uykusuzMoMm sanirim alerji belirtisi. Ilk baslarda yoktu ama oglumun 3 haftadir yogurt yedirdikten yarim saat sonra yuzu benek benek oluyor ve kıpkırmızı günlerce geçmiyor. Poposuda ciger gibi pişik oluyor. Anladim ki yogurttan oluyor. Artik vermiyorum. Verdigin şeyleri dene bence Öyle anlarsın. Ben deneyip buldum
uykusuzMoMm mom-11 banada alerjı olmus gıbı gelıyor cnm dedıgınız gıbı dunde oglumun poposu kıpkırmızı benek benek di ilk defa oldu bu ama poposunun içi krem sürdüm her alt acmamda gectı hemen bıde zeytınyagı sürdüm
uykusuzMoMm Adeviyee ilk dogdugunda oglumda isilik olmustu 2 ay gecmedı isilik agustos ayında dogdu zaten cok sıcak bır memleket klımada acamadm hasta olur diye banyo yaptırınca hemen baya azalırdı 1 saat sonra kabarırdı büyük ihtimal ya alerji ya egzama bununki😔😔