Hatice18 Hayatim çok geçmiş olsun canım bende 14 Mart'ta gidicem inşallah çok ateşi çıkmaz oğluşumun rabbim yardımcımzi olsun inşallah cümlemizin evlatlarini bağışlasın 🤲🏼
Hatice18 Hayatim çok geçmiş olsun canım bende 14 Mart'ta gidicem inşallah çok ateşi çıkmaz oğluşumun rabbim yardımcımzi olsun inşallah cümlemizin evlatlarini bağışlasın 🤲🏼
Hatice18 Hayatim çok geçmiş olsun canım bende 14 Mart'ta gidicem inşallah çok ateşi çıkmaz oğluşumun rabbim yardımcımzi olsun inşallah cümlemizin evlatlarini bağışlasın 🤲🏼
Hatice18 Hayatim Amin canım inşallah en çok korktuğum şeylerden biri de ateşinin çıkması havale geçirecek diye korkuyorum 😔
fatmanurkantar saripapatyam2 yaptırdık şuan için normal görünüyor uykuya dalamadı huysuzluğu ondan ama oda uyku saati geçti diye inŞAllah bzide sizin gibi okuruz