Hatice18 yok korkma canım o kadar zor olmadi bende baya korktum dualar ede ede nasıl gittim bilememistim ama evde yoksa mutlaka calpol al evde bulunsun bazı doktorlar öneremiyormuş internette okudum ama bizim doktorumuz aşıdan yarim saat önce yarim ölçek calpol içir dedi ben öyle yaptım aksama da biraz ateşi çıktı yarim ölçek icirdim bir daha ateş-i düştü ama biraz keyifsiz di 2 gündür ağlamadı öyle agrisi olmadi ama ateş ve keyifsizlik vardı