Gamzeeeeee Bahargzd alttan muayene her zaman en doğru muayene şeklidir ve en sağlıklı doğru cevabı verir
Cheddar Bahargzd rahimin içi toparlanıp toparlanmadığı pıhtı var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Hatta az bi kanaman kalmış 1hafta daha sürebilir demişti
Gamzeeeeee heyecanlibiranne_ hayır o mandal gibi şeyle rahim öne çekiliyor o şekilde rahim e bakılıyor test o değil
Aselbal66 Bahargzd ben gittim muayene oldum rahime sıvı aldılar 2 ay sonra çıktı patolojik her kadının 2 yılda bir yaptırması gerekiyor dedi
Aselbal66 Bahargzd kız hamileyken hep Altan muayene oldum doğuma yakın hiç bir şey olmadı hatta yatış verdiler kız hemşireler Altan muayene yapıyordu saat başı bu çocuk niye gelmiyor diyorlardı 🤣🤣
EsraArslan4525 Baybymucize 7 günlükken bnde gittim dikişleri kontrol etti bandi kaldirdi pasuman felsn yapti iki ay sonra kontrole gel tekrar dedi
Baybymucize EsraArslan4525 benmde Doğumdan ertesi gün pansuman yaptılar doktor 2.gün kendin sök bunu pansuman yapma dedi kendim söktüm erken Doğumdan dolayı başka bir ilde oldum küvezde kaldı bebeğim şimdi başka doktora gidicem inşallah bakar bana
Gamzeeeeee heyecanlibiranne_ o zaman aynı şeyden bahsetmiyoruz herhalde çünkü ben ilk bebeğimi düşük yaptığımda mandal gibi birşey le rahimi çekip parça kalıp kalmadığına bakmışlardı
heyecanlibiranne_ Gamzeeeeee benim de aynı şekilde mandalla sabitleyip ordan biraz kan parçası mı artık ne parçası bilmiyorum. Onu bulup uzun bir çubuğa deydirmişlerdi 🤷🏻♀️