Bahargzd Kızlar merhaba. Doğumdan sonra kontrole gittiniz mi muayene nasıl oluyor tam olarak bilgi verebilir misiniz?
heyecanlibiranne_ Bahargzd ben daha bugün gittim. 6 hafta sonra oluyor muayene. Alttan bakıldı ultrasonla. Ondan önce de mandal gibi bir aletle baktı sanırım o smear testi olabilir. Çok başka bir şey olmuyor canım.
afifem Bahargzd kontrole bugün gittim bir hafta oldu sezaryen olalı, sadece dikisin üzerine su geçirmez bant takmıştı onu kaldırdı baktı dikislere batikon sürdü kırkım çıkınca da vajinal muayene için çağırdı
Dygu21 Cheddar o 40 gün sonra 10 gün sonra olan muayene de karından ultrasonla bakılıyor size farklı bi işlem uygulanmış sanırım
melodininoglu Mammamiya hayır alttan smer testi alıyor. Hiç acımıyor inan bana yaptır sende. Yoksa normal ultrasonda bakıyor iç dikislere
Annekeki Mammamiya alttan bakilmiyo ama smear testi de alalim aradan ciksin diyo kabul edersen ozaman ancak:)
Gamzeeeeee heyecanlibiranne_ hayır o mandal gibi şeyle rahim öne çekiliyor o şekilde rahim e bakılıyor test o değil
Baybymucize Bahargzd benm 60gün oluyor biraz geç kaldım ama doktorum gel demedi başka şehirde erken Doğum yaptım küvez den dolayı amanhala devam eden kanamam var alttan muayene çok oldum Doğumdan sonra korkar oldum
EsraArslan4525 Baybymucize Benide doğumdan iki ay sonra çağırdılar bir haftam kaldi gidicem inşaAllah bende merak ediyorum nasil muayene edicek
Baybymucize EsraArslan4525 beni çağırmadı hatta ben gidip Doğumdan sonra ne zaman gelicem dedim 7.gün gel dediler sonra gel demedi
Dileek_atak Bahargzd doğumdan 10 gün sonra gittim yaram açıktı zaten doktor açık kalsın pansumanı yap demişti gittigim de uzandirdi sedyeye baktı dikişlere ultrasonda da baktı bir sıkıntı yok dedi daha da çağırmadi
EsraArslan4525 Baybymucize 7 günlükken bnde gittim dikişleri kontrol etti bandi kaldirdi pasuman felsn yapti iki ay sonra kontrole gel tekrar dedi
Cheddar Bahargzd rahimin içi toparlanıp toparlanmadığı pıhtı var mı yok mu diye kontrol ediyorlar. Hatta az bi kanaman kalmış 1hafta daha sürebilir demişti