ikicocukludunya Tprk0402 benim de ,ilk çocugumda da oyleydi,bu bebeğimde de,yemek yerken emzırıyorsam birden iştahım kapanıyor midem bulanıyor
tavsaninannesi Alpitom çocuk emerken bizim sindirim sistemimiz hızlı çalışıyormuş muhtemelen terlemede o yüzden hele ben gece emzirirken çok terliyorum sanki spor yapmış gibi
Sinyora Tprk0402 ayyy bu kesinlikle bende de var aşırı migdem bulanıyor hele tam yenek oncesi ise cok ac olmama ragmem emzirmeyi omce yaoiyorsam biran tokluk oluyor migdem bulanıyor bunun sebebi ne acaba🤔
Sinyora Babylover23 bende oyleyim 3 gune vir su siparisi veriyoruz gercekten bende sadece bende oluyor saniyorduk bu coo su icme isini
Mrliss Emzirirken su içmek gayet normal ve sağlıklıymış. Bende aşırı susuyordum araştırdım bu bebeğin sağlıklı beslendiğini sütünüzün geldiğini gösterirmiş. Vücut kaybettiği sıvıyı geri almak istiyor 🥰🌸
Srnysl Tprk0402 benim de bu üçüncü çocuğum midem bulanıyor emzirirken ben de sadece bende oluyor sanıyordum
Nese86M HappyKids Hamilelikten kalma herhalde bende sürekli yemek istiorum.Yiyimde süt olsun düsüncesi.Halbuki yanlis bol bol sivi tüketilmesi gerek.Kilolari nasil vericez hic bilmiorum.Yemeyi biraktim suyu cok icmeye basladim.
Bilge_anne27 Alenffc18 ben de öyleyim sanki gün boyu hiç su içmemişim gibi çok susuyorum ilk başlarda kaynanam kızıyordu yeni doğum yapmış kadın su içmez çocuğun yüzü gözü şişer dedi ama ben aldırmadım doya doya içtim 😊 çok şükür öyle bir şey de olmadı yani
Bilge_anne27 Alenffc18 aynen eskiden vermezlermiş su doktorumda sütü arttırdığını söylemişti bende içiyorum bol bol 😊artık bir şey demiyor 😂
Nehirleannesi Tprk0402 aaa bende öyleyim. Midem bulanıyor. Sanki hamilelik mide bulantısı yaşıyor gibiyim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sleepwalker ugursuzsafiye Al benden de o kadar acılı tursu özellikle cin biber falan deli gibi aseriyorum sanki ama emzirdigim için hiç birini yiyemiyorum 😂
ugursuzsafiye Sleepwalker valla yaa ne kotu biseymis.. Hamileyken hic boyle yiyemiycegimi bilmiyordum kimsede bisey demiyordu🙈🙈😂
Bilge_anne27 Zgr26 eski kafa işte kendilerine de içirmezlermiş hurafelerle uğraşıyoruz hala😊 ben normalde de çok su içerim doktorumda bol su iç dedi bende esirgemedim😂
ebrusmsk HappyKids kalsiyum dan zengin beslenemiyorum ne yazık ki oldu bitti sevmiyorum sut ve sut ürünlerini