Sdatrk 6.5 aylık ikizlerim var ve 3 aydır kullanıyorum bu damlayı tabiki sürekli değil dönemsel ilerliyorum içeriği temiz çok araştırdım çok fazla doktora sordum doktorların bazılarının olumsuz yaklaşmalarının sebebi damlanın etkisiyle değil bebeğin kendisinin uykuya dalma alışkanlığı edinmelerini istemelerinden kaynaklı ben ilk aldığımda bir hafta hergün aynı saatte verdim ikinci hafta bir gün aralıkla verdim 3. Hafta tamamen kestim ve gece 2-3 de uyuyan bebeklerim bu damla sayesinde 9 da uyumayı öğrendi 2 aydır şükür rahatım gece uyanmamalarına etkili değil akşam uykuya dalmalarını kolaylaştırıyor şuan evimde 2. Şişe var huzursuz olduklarında hemen veriyorum 20 damla yeterli geliyor gönül rahatlığıyla kullanın tavsiye ediyorum