Sdatrk ben kullanıyorum kızım 9 aylıktı aldığım da 20 damla vermemi söyledi eczacı ve firma . Çok faydasını gördüm yatmadan 40 dakika önce verin 1 haftaya fayda sağlıyor ama aynı saatlerde vermeye çalışın bunun vicdanı yok benim bebeğimde aynıydı damla sayesinde muazzam uyudu uyanmadı diyemem ama eskiye göre çok daha iyi oldu ve sabah uyandığında daha mutlu gün içinde daha sevecen bir hal aldı çünkü uykusuzluk çok agresif yapıyordu iyi ki kullanmışım sonra ara verdim fakat dis çıkardığı için yine uykusuzluk başladı doktorumuza danışarak ikinci şişeyi aldım üçüncüyü almayı düşünmüyorum yavaş yavaş düzene oturuyor çünkü . 🥰🌺