Yusufbebekk aynı sıkıntıyı bende yasadım eşimin dayısı ismini Derin koyarsanz omur boyu sponsoru olurum(maddı anlamda) dedi. Ama zaman içerisinde benı bu durum rahatsız etti(derin koymassanız bak sponsor olmam. Dayı ya erkek olursa dıyorum olsn derin koyarsınız vs vs sacma sapan cumleler ) o yuzden o isimden benı cok soguttu bende Defne koydum🙈 kısacası hıc takma bosver evlat senın evladın isim seninle eşinin hakkı👍🏻 adıyla yaşasın hepımıızn evlatları🙏🏻