Hafsaninannesi_ canım benim kızım tam 2 aylıkken kakada mikrop çıktı ishali ona bağlıydı. Doktor ihtimal bile vermiyordu bu kadar küçük şocukta mikrop olmaz diye ama oluyor. Günlük rutin kakamız 3tü bizm hiç 4 olmazdı 7 olunca korktum ve daha basında yakaladım. Sizin rutinin de çok üstündeyse doktorunuzla iletişime geçin derim. Hele bu zamanda bebegin neyden ne kapacagı belli olmuyor