Kdsezgin selam dun olduk iki bacaktan 🥲 ates yapmadi ama asidan mi bilmiyorim her saat basi uyandi normalde gece uyanmaz hic sabah da cok erken kalkti aksam uzeri banysunu yaptirdim guzelce uyuyor (oksurmeye ve burnu akmaya basladi belki huzursuzlugu farkli bir sebep olabilir yani o yuzden tam emin degilim asidan mi degil mi) ayrica her bebek ayri biz her ay asi olduk 3. ay asilari ates yapiyormus bizde olmadi mesela