Uzram hastaneniz raporunuzu işlemesi gerekir. Hastaneden taburcu olurken bana bu bilgileri vermişti. Bende muhasebecimi aradım evet raporun e-rapor üzerine islemisler gözüküyor dedi ve onayladı. Her ay taksit taksit yatacak şekilde ayarladık 🤗 hastane ve muhasebecinizle görüşün derim