Trnc2009 Elfydr şuan tek tek veriyorum gıdaları alerji için tadım aşamasındayız. Fakat tarifimiz çok hoş duruyor. Daha ileride deneyeceğim. Teşekkürler 💕
Trnc2009 Maviinsan yani yanlış olduğunu da düşünmüyorum aslında. Eskiden bebek irmiği yokmuş nihayetinde. Fakat bağırsakları yormamasi açısından bebek irmigine geçmekte sanki fayda var gibi.. ama hazmediyorsa devam da edebilirsiniz bence 🤷
Hunilianne Trnc2009 ben irmiği yiyeceklerine pütür olsun diye koyardım. Açıkçası 3 gün kuralına uymadım irmik konusunda 😌
Trnc2009 Hunilianne zaten hepsinde uyarsak ek gıdaya giremeycez sanırım da ben henüz erken diye ağırdan aliyrm 🤭
laktas Trnc2009 ben normal irmik kullandım. Pişince zaten pek farkı olmuyor. İçerik açısından fark var mı bilemiyorum
Mina_momy Aydan itibaren normal irmik kullandım. Ama şöyle bisey diyim yurtdışında yaşıyorum zaten turkiyedeki irmige göre daha ince ama yine de bebe irmiği değil hiç bi sıkıntı yaşamadık. Pişince zaten aynı kıvama geliyor. Hem bide tabak tabak yemicek ya 2 3 tatlı kaşığı kullanılır ancak☺️
Betulyesiltas Trnc2009 4 ayda basladim ben normal irmik kullamiyorum blandr yapabilirsin ama benim bebegim yiyor pütrlü gıda gbi gidiyor