Trnc2009 Bebeğime bugün irmik ile muhallebi yapayım dedim, tarif ararken bir de baktım bebek irmiği?? Ben tedarik etmedim. Siz bebeğinize normal irmik mi bebek irmiği mi kullaniyorsunuz. Ve varsa, tarif önerebilir misiniz. Teşekkürler
Tubina Trnc2009 bebek irmiği kullanıyorum. Daha ince yapıda oluyor. Aşcı anne den alıyorum tüm ek gıda için malzemeleri
Trnc2009 Hunilianne 6olmak üzere, 3 gün kuralına göre tadım yapıyoruz sadece.. tam buğday alerjisine karşın irmik deneyeyim dedim bugün ama bebek irmiği olmadığı için vazgectim
Trnc2009 Maviinsan yani yanlış olduğunu da düşünmüyorum aslında. Eskiden bebek irmiği yokmuş nihayetinde. Fakat bağırsakları yormamasi açısından bebek irmigine geçmekte sanki fayda var gibi.. ama hazmediyorsa devam da edebilirsiniz bence 🤷
Elfydr Trnc2009 sindirim açısından ben bebek irmigi kullanıyorum. Genellikle meyve ile karıştırıyorum ben. Kisimin en çok sevgidi tarifi soyleyim size. Bal kabağını buharda pişirip pure haline getiriyorum. 1 yemek kaşığı irmik ile muhallebi yapıyorum. Cam rende de yarim elma rendeliyirum. Hepsnini karıştırıp üzerine 1 tk pekmez dokuyorum. Biz bunu çok seviyoruz. Meyveleri değiştirebilirsiniz.
Trnc2009 Elfydr şuan tek tek veriyorum gıdaları alerji için tadım aşamasındayız. Fakat tarifimiz çok hoş duruyor. Daha ileride deneyeceğim. Teşekkürler 💕
Annekeki Bebek irmigi dedigi normal irmigin biraz fazla cekimlisi. Kiyma gibi dusun bebekler icin alirken uc defa cektiriyoruz ya😬Ben de ilk aylarda bebek irmigi kullandim simdi artik normal irmik kullaniyorum.
Trnc2009 Annekeki anladım cnm :) ama sanırım içeriği de tam buğday unundan olması yönüyle farklı azıcık
Busrabektas Trnc2009 Ben bebek irmigi kullanıyorum daha un gibi oluyor Beyorganik ten aldım hatta bitti ikinciyi aldım.
Hunilianne Trnc2009 ben irmiği yiyeceklerine pütür olsun diye koyardım. Açıkçası 3 gün kuralına uymadım irmik konusunda 😌