Jelebik iki_prenses_annesi201 dün başlayacaktım güya inst gibi daha çok tatlı çekti canım şu tatlı krizlerine bi çare 😫
Tiredmomy Jelebik ben termal tayt aldım onu giydim yazın evim tam tepedeydi çok yüksek tepe hafta içi bebek arabasıyla hep yürüyüşe çıktım eve geldiğimde sırılsıklam oluyordu ama bacaklarım ve kalçam acayip eridi ona borçluyum ve akşam 6 dan sonra yemek yemedim bol su çok şükür kilom kalmadı
Tugcesilam Jelebik wllahş bnmde 3.5 sylık kızım var ilk başlarda sütüm azdı süt olsun diye yemediğim bişey kalmadı halada öleyim. Nasıl gşdecek bu kilolar bakalm cok meraktsymm