Tabiki önemli olan sağlıklı olmamız ama insan eski halini özlemiyor değil, şu an 6 aylık bi annişim ama oldu bitti basenliydim, göbüş te çok değil de eh var işte pirtliyor dar giyinince 🤓süt olsun diye yemedigim şey kalmadı aslında emzirmede aldım kiloyu😭 sizler hangi sporu yaptınız, hangi ayda başladınız ,sütlerinizde bi etkisi oldumu🧡