Doga0202 her bebek farklı canım, o yüzden hiç canını sıkma🌸 benim kızım doğduğundan beri çok zor bir bebekti 40 tan sonra düzelir dediler yok düzelmedi sonra 3. Ayından sonra düzelir dedikler 2,5 aylıkken düzelmeye başladı çok huysuz mızmız bir bebekti
Gece uykuları çok güzeldi dişten dolayı şu sıralar biraz huysuz ama ilerde nasıl olur bilemeyiz her gün değişiyor huyları çünkü🌸