Mom727373 hamileliğim çok şükür guzel geçti, bebeğim de bir sıkıntısı olmadığı sürece ağlamayan, pozitif bir bebek. Sadece kabızlık ve gaz sancısı çektiği için ağlıyor, onun dışında kendi kendine uyur, uyanınca ağlamaz. Dilerim mizacı böyledir de hep böyle olur🤷♀️ teşekkür ederim😊