Zeynepalya_ve_annesi Damlacelikk ben en son kaynama esnasından kimyon koyuyorum içine hem tadı güzel oluyor hemde gaz yağmıyor
elifiii Damlacelikk kırmızı mercimeği yapmadan 2-4 saat evvel azcık yogurtlu veya kefirli suda bekletin, sonra iyice yıkayın. ve kimyon da koyarsanız iyi gelecektir, kasesine de mutlaka zeytinyagı koyun.
BurcuKucuk Damlacelikk canım benim oğlum 20 aylık ben vermeye başladım başlayalı soğan, patates, havuç koyuyorum mercimek ile birlikte blenderdan geçirip veriyorum ilk zamanlar direkt tencereye 1 çay kaşığı kadar kimyon atıyordum şimdiden miniğine afiyet olsun
Zeynepalya_ve_annesi Damlacelikk eğer 20 cm lik tencereyse 1 çay kaşığı atıyorum ama daha büyükse 1 tatlı kaşığı atıyorum
Flamingom Damlacelikk 1 gece önce kefir yoksa yoğurt suyunda bekletin çoğu gazını alır. Hangi bakliyatı yaparsanız yapın bekletin ama benim kız hiç sevmedi sarı mercimek deneyin o daha fındıksı tadı var. Biraz tarhana ile karıştırıdım ya da sebze ile
Eesay Damlacelikk 1 patates, 1 soğan, 1 havuç ve mercimek ile yapıyorum. Tuz eklemeden önce oğluma ayırıp gerisini kendimize tuzlayarak yapıyorum. Kimyon atabilirsiniz ama artık gaz yapmaz büyük ihtimalle
Sinop57 Damlacelikk sogan koymuyorum pırınc ve mercmegı yıkayıp koyuyorum tencereye kaynayınca zeytın yagu ekliyorum ıyıce pişiyor oyle veriyorum seviyor da oyle yemeyi
mnnakanne Damlacelikk haftaya 8. Ayımız bitecek nerdeyse 2 aya yakındır veriyorum hiç gaz felan yapmıyo