hunilimomm Damlacelikk kimyon koyun ben hep öyle yaptım hic gaz olmadı bende hala yemeğime kimyon katarım ne okur ne olmaz diye
Damlacelikk Ikrazumra19 bir de internetten okumuştum blender çekmeden eski usul suzgec ve kasik ile yapılırsa gaz yapmiyormus mercimeğin cekirdekleri süzgeçten kalıyormuş ne kadar doğru bilemedim###
Sinop57 Damlacelikk sogan koymuyorum pırınc ve mercmegı yıkayıp koyuyorum tencereye kaynayınca zeytın yagu ekliyorum ıyıce pişiyor oyle veriyorum seviyor da oyle yemeyi
Hkgi Damlacelikk 8 ay 12 günlük bebeğim normal bize nasıl yapıyorsak öyle yaptık güzel içti gaz sorunu da olmadı. Önce deneyin bence gaz olursa tekrar kabuksuz yaparsınız
Damlacelikk Hkgi cok tesekkur ediyorum. Bugünlük tarhana yapmıştım yarın ilk işim onu denemek olacak :))
Wolverine Damlacelikk kırmızı mercimek her türlü gaz yapıyor ama pişirirken üzerine çıkan köpükleri kaşıkla toplayıp kimyon da atabilirsin içine.
Bimelekannesi Damlacelikk bence biraz bebeğe bağlı o ben kızıma sizin aylarınızdayken vermeye başlamıştım elhamdülillah gaz yapmamıştı
Pamuk_seker Damlacelikk ben verdim o aylarda doktor onayıyla gaz masaji yaptim kimyon koydum hafif hic gaz yapmadi 😊kefirde icirdim bagirsaklari rahatlasin diye hic problem yasamadim icinede brokoli havuc patates kemik suyu vardi
ZMK Damlacelikk ben blenderdsn geçirmiyorum süzgeçten geçiriyorum daha lezzetli oluyor hem 9. Ayda vermiştim gaz olmadı
YasemiNYagmur1 Damlacelikk 7 ay 13 günlük bazen veriyorum bende kimyon atıyorum ve sulandırıyorum biraz dokunmasın diye bi sıkıntı yaşamadım
bitanem123 Damlacelikk kımyon koydum ben canım içine öle gaz yapmamıştı bide baya yıkamıstık beyaz suyu kalmayana kadar