theAna Aytenkrktn bu bebekten bebeğe değişir 😇 4 aydır kullanıyoruz sorun olmadı bizde de molfix taşırma pişik yaptı mesela 😅
Elmasekerim15 Ece-su ben cırtlı kullanıyorum külot bez kullanmadm cevremde kullananlar memnun degller