Ece-su Arkadaşlar bebeğim 5 ay 6 günlük 7500 kilosu 4 beden molfix kullanıyorum 7.14 arası kilo ama dar geliyor 5 e geçip 9.16 kilo oda hangisi daha iyi olur
Aytenkrktn Ece-su bence deneme bile slepy i sızdırma pişik iz hepsi mevcut onda bende molfix den çok memnunum
Elmasekerim15 Ece-su ben cırtlı kullanıyorum külot bez kullanmadm cevremde kullananlar memnun degller
theAna Aytenkrktn bu bebekten bebeğe değişir 😇 4 aydır kullanıyoruz sorun olmadı bizde de molfix taşırma pişik yaptı mesela 😅
Aytenkrktn Ece-su evet ya ben stoklamıştım ama kullanamıyorum ıslak mendili bile çok kötü kullananlar nasıl memnun acaba