Alvece Umarım Geçer yatıramıyor baya aglıyor gündüz en fazla 15 dk uyuyr oda ayagımda sallayarak ayaklarımı hissedemiyorum artık uyusun diye hep sallıyorum.Mama desen ayrı dert öncedende en fazla 3 saatte 90 içerdi şimdi 40-50 zar zor oda şırınga yardımıyla off çokk yoruldum zaten kolik bebek bide bu atak geldi üstüne bizde 3 ay 28 günlügüz 10 gündür böyle …üstünü bile zar zor giydiriyorum ..