Dyguak ve kötü bir haberim var bende Kasım’da doğu yapmış 4. Ayında olan bir anne olarak söylüyorum bu ay atağı tam 1 ay sürüyormuş. 🤭🥳 Bizimki de 120 ml içerdi 60 i bile anca bitirdiği zamanlar çok. Hep itip oynuyor biberonla ,😀üzülmeyin uzun bı surec ama gececek