Mom86 Busrapol cok haklisin birde calisiyormussun allah yardimcin olsun bu arada bebegine kim bakiyro
bikerem Mom86 ben hic ellemiyorum ta ki cok uzun suredir uyanmamissa ve ben tesaduf uyanmissam o zaman kaldiriyorum. Ama cok nafir. Kurulu saat gibi 3 te ve 8 de uyanip doyup yatar. Bazen 8 saat hic uyanmaz bazen 3 saat arada bozuluyor duzen
KubraTasdemir Mom86 keske bunu yazmasaydınız nazar degecek bu geceden sonra saat başı uyanırsa şaşmayın 😄 masaAllah masaAllah diyelim 😄
Ozlmylmz bikerem benim oğlumda 5 aylık ama uyku düzeni asla Yok gece çok sık uyanır bu alışkanlığı nasıl kazandırdınız ne şekilde destekle uyutuyorsunuz acaba
bikerem Ozlmylmz 4 ay neler cektigimi bi allah bilir. 4.ay asidan gelince birsey oldu ve o gun bugündür sukurler olsun gecemiz cok iyi. Yalnuz şu etken olabilir anne sutu aliyor 4 aylik asi gunu kasik mama basladik yatarken belki o tok tuttugu icin olabilir. Kucagimda bagrima basarim iki ninni soylemeden uyur. İnsallah degismez.
GameOver Ozlmylmz benim kızımda 5bucuk aylık dediginiz gibi uyku düzeni sıfır gece sürekli kalkıyor ne yapacağımı sasırdım artık
Ozlmylmz bikerem inşallah 🙏 benim oğlumda anne sütü alıyor kaşık mama ne kullanıyorsunuz acaba doktor 1 ay sonra ek gıdaya başlycaZ acele etme dedi banada
2015 Mom86 maşallah valla bende uykusuzluk tan gözlerim çöktü gece saat başı kalkar sabaha karşı da saat başı bile değil yarım saat falan sürer memeyi ağzına alıp emzik gibi tutuyor 🤦
goncamik-88 bikerem oğlunuz kaç kg acaba, benim de 10 da yatıyor gece emmeye kalkıyor yada ben kaldırıyorum sabah 8 de. yine ben kaldırıyorum :))) artık güne başlıyoruz ama ben emzirmek için çok kaldırıyorum :)))6 aylık olacak kilosu, 7 kg az :(
bikerem goncamik-88 az degil kilosu maşallah gayet iyi yeterli. Ben 4 aylikken cerrahi operasyon gecirdim iki gogusten o yuzden ek gida basladik dut yetersiz diye cunku durmustu kilo alimi
Muhasebeciana Mom86 benim.kizimda 5 ay 16 gunluk oldu gece 9-10 arasi uyutuyorum sabah 8 rutin kalkisimkz ama gece bazen 2 bazen 3 kez uyaniyor emmeye ama gecen hafta neredeyse saat basi kalktik gunduzleride normalde 3 uyku yaptiriyodum zorla ama uykusuzluktan gozlerini acamiyo cildiriyo ama uyumucam diye direniyi zorla uyutuyorum dun mesela afedersin butun gun agzimiza etti uyumucam diye oylr yapiyom olmuyo boyle yapiyom olmuyo bana gelenler geldi dun disari hava almaya cikardik esimle bebek arabasinda uyudu kaldi en sonunda yani masallah biyerini kaşı bacim 😁
Mom86 Muhasebeciana belki emdigi icin doymuyordur o yüzden 2 3 kez kalkiyordur benimki sadece mama yiyor
Mom86 melikeeomeer destekliden kastınız nedir pek bilemedim ama uykusu gelince gözlerini ovaliyor huysuz oluyor bende emzigini agzina verip bi iki kez besikte salliyorum uyuyor
Muhasebeciana Mom86 birde yazmayi unutmusum 2-3 kez benim kizda 1 ay once falan hic kalkmadan uyanmadan deliksiz uyumustu sabaha kadar doktor kontrolumuzde doktorumuza soylemistim bir sorun olurmu 2-3 kez boyle yapti diye doktor artik sarilik zamanlari tehlikeli zamanlar gecti ama en fazla 4 saat ac kalsin gece siz kalkin doyurun onu demisti oyle yaptigi zaman bazen kazaylada olsa oyle oluyo ara ara ozaman ben kalkip emzirip yatiriyorum yerine
bikerem Ozlmylmz hipp in 4aydan itibaren olanlari var onu kullaniyorum. Bizde de her hafta ne verecegimi yaziyor dr.u.reflu buyuk sorundu biraz da ondan erken basladik3🥰
Ozlmylmz bikerem benim oğlumdada reflü var kusarken burnundan geliyo mu. Ek gıdaya erken başlamak reflüye iyi geliyo mu acaba 😳
melikeeomeer Mom86 destekli dediğim sallayarak mı beşikte mi yani siz mi uyutuyosunuz Bi şeyler yaparak yoksa kendi kendine mi uyuyor demek istemiştim
melikeeomeer Mom86 mesela benim oğlum da aynı uyku şekli sizde ki gibi ama ben eskinin ağaç beşiklerinde uyutuyorum yani buna alıştığı içinde uyku boyunca sürkeli sallanmak istiyor cok nadirdir yani uyutup bıraktığım sürekli sallanacak ki uyuyacak 🤣
Muhasebeciana Mom86 yok kiz doyuyor aslinda kendi kendini uyandiriyo ellerini agzina goturmese sorun olmucak 😁 bilegine kadar sokmaya calisiyo