Mom86 Gece 11-12 gibi uyuyor sabaha kadar hiç beslenmiyor uyanmıyor sabah 7 de uyanıyor mamasını içiyor birdaha uyuyor 11-12 de uyanıyor 3 te birdaha uyuyor 5 te uyanıyor 8 de yine uyuyor 9 da uyanıyor normal mi🤷Uyku eğitimi vs vermiyorum kendi kendine böyle uyuyor 5 ay 15 günlük masallah maşallah güzel se eger nazar değmesin 😂😂😂
Busraata Mom86 güzelde ne yani canim masallah 😍 ben kaç kere kalkiyorum 3 4aylikken 2kere kalkiyordu şimdi 5aylik oldu 4 5kere kalkiyor her 2saate bir
Busrapol Mom86 4ay 20 günlük. İsede basladim sarhos oluyorum. Hergun 3 -4 gibi uyuyor . Aksamin gecenin tadi yok vala. Allaha cok sukur tabi ama kafayi yemek uzereyiz.
Omertugra20 Mom86 ben bu hataya düştüm cocuk uyumaz oldu kicini kasi dilini ısır ama dikkat et gecen ay benim oglumda boyleydi sutumde azalmisti sagip verdiğim icin ve o ay hic kilo almadi allahtan yuksektide kilosu yirttik bu ay mamaya gectim sutum kesildi o yuzden dikkat et sen belli saatlerde uykusunda ver sut
Mom86 Busraata aaa süt mü iciyor mama mı benimki mama içtiği icin belki gece açılmıyordur diye düşünüyorum canim
Omertugra20 Mom86 o zaman uykusunda belli saatlerde icir canim mesela gece 6 saati gecirme ama ondan once uyanmazsa verme ama sabah 7 den 12 ye kadar gene uyuyor dedin ya o ara uykusubda ver canim
Balbocegimm Mom86 hiç alakası yok canm mama ile. Ben emziriyordum anne sütü tok tutmuyor ondan acıkıyor hep uyanıyor diye kendimi avutuyordum. Şimdi artık mama içiyor emmiyor hem de baya baya içiyor mama 😅 ama yine de uyanıyor. Fitrat ve alışkanlık diyorum. Darısı başımıza güzel uykulu bebeler. Sizin bebişinize de maşallah 🧿
Mom86 Omertugra20 mesela gece 10 da uyursa 2 3 gibi uyanip veriyorum ama genelde uyidugu icin ellemiyorum çünkü küçük degil maşallah acıkınca uyanıyor diyorum ellemiyorum ve hergun tam 7 de alarim gibi uyanip mama istiyor mama yi yerken yine uyuyor😊
Mom86 Busrapol cok haklisin birde calisiyormussun allah yardimcin olsun bu arada bebegine kim bakiyro
bikerem Mom86 bugun tam 5 aylik oglum. 10 da yatar 10 da kalkar( gece iki kere beslenmek icin uyanir). Onceden gece 1 de yatardı hergun 10 fk erkene cekerek 10 da sabitlefik. Gunduz cok az yani kisa sureli uyur. Bi kere de 2 saate yakin uyur. Offf eskiden neydii zombi gibi gece gunduz uyanikti🤲
Mom86 bikerem yanliz degilmisim sizinde 10 da uyuyup 10 da uyaniyod🙈gece kendisimi kalkiyor yoksa senmi uyandiriyorsub
Ozlmylmz bikerem benim oğlumda 5 aylık ama uyku düzeni asla Yok gece çok sık uyanır bu alışkanlığı nasıl kazandırdınız ne şekilde destekle uyutuyorsunuz acaba
goncamik-88 bikerem oğlunuz kaç kg acaba, benim de 10 da yatıyor gece emmeye kalkıyor yada ben kaldırıyorum sabah 8 de. yine ben kaldırıyorum :))) artık güne başlıyoruz ama ben emzirmek için çok kaldırıyorum :)))6 aylık olacak kilosu, 7 kg az :(
bikerem Mom86 ben hic ellemiyorum ta ki cok uzun suredir uyanmamissa ve ben tesaduf uyanmissam o zaman kaldiriyorum. Ama cok nafir. Kurulu saat gibi 3 te ve 8 de uyanip doyup yatar. Bazen 8 saat hic uyanmaz bazen 3 saat arada bozuluyor duzen