Candeqer23 hilaliii hilaliii olur olur ben eczaneye gittim hatta krem verin demiştim hiç boşuna para verme herhangi nemlendirici krem olsun sür düzenli dedi. Rica ederim 🙏🏼
hilaliii Eymenveannesiii çok geçmiş olsun zor bir durum gerçekten artık kaşıntı sinirlerimi bozmaya başladı inan ki
hilaliii Elifdurununannesi hastaneye Bi gidebilsem zaten baştan sona görüneceğim cildiye, dahiliye, psikiyatri, dişçi 😂
melasya hilaliii muhtemelen baska bisey.acaba kullandiginiz bisey mi tahris etti bi ara benimde ck fazla antibakyeriyel jel kullaanmaktan tahris olmustu.
Minasu hilaliii bende önceden uyuz geçirdim ve parmaklarımın arası ellerimin üstü çok kaşınıyordu ona benzettim canım tabi olmayabilirde cildiyeciye git mutlaka
susiron hilaliii aha aynı ben neler cekiyorum birde benim parmaklarım yarılıyor iç taraftan sanki kesik atmısım gibi gecmiyor iyileşmiyor agrı ve sızlama var bende ama kaşıntı degiil 😞
hilaliii Bilge12 olabilir aslında canım cumartesi temizlik yapmıştım o zamandan beri arttı zaten suya sokunca daha bir azıyor
Bilge12 hilaliii böl bol nemlendir birde farmasinin aynısefa yağı kremi var onu kullan çok iyi geliyor
susiron [silindi]. 3 haftadır sadece sag elim bıçakla parmaklarım kesilmiş gibi derin yarıklar oluyor bende anlamadım evdeyimde hep 😞