hilaliii Elimin üzeri 3 gündür böyle bugün bir kadın egzama başlangıcı dedi korkuttu sadece tek elimde var ve çok kaşınıyor
Nurella34 hilaliii soğuktan o cnm ya. Elimiz sudan çıkıyo ki. Bnde de var şuan aşırı kaşınıyor. Minik minik çatlaklar var çünkü. Nemlendir bol bol
AkileUgur hilaliii temizlik malzemelerini kullandiysan son zamanlarda onalr yapmış olabilir yada soğuktan olabilir bnmde olur bazen gelip geçer
hilaliii Eymenveannesiii gerçekten mi ya ? En yalın zamanda cildiyeye gideceğim ama hastaneler de corona dan patlamış durumda
Eymenveannesiii hilaliii elini çok soğuk suya sokma artar kaşıntı yapar kaşıma benım kanıyor ellerim uzun zamandır bu egzama yüzünden
Elffnrr hilaliii canım o egzama değil uyuz olabilir. Ona çok benzettim. Ama korkma ilacıni al ve düzenli kullan deterjanada dikkat et. Geçicektir inşallah
hilaliii Minasu eşim daha önce uyuz geçirmiş böyle olmuyor bütün vücudun kaşınır bebeğe falan bulaşır dedi
Ahmedimh Çok deterjan kullanınca böyle olur elin çok suya koyuyorsan felan nemlendiri sür geçerse catlaktir
Merve-250713 hilaliii inan korona hastanelerde daha az bulaşır 😑 hamileliğim boyunca her ay gittim hatta son zmanlar haftada bir gidiyordum. Tedbirini aldıktan sonra hiç bişey olmaz inşallah
hilaliii AkileUgur inşallah öyledir ya aslında fazlada temizlik malzemesine sok am ellerimi ama daha Bi uzak durayım bari
Minasu hilaliii bende önceden uyuz geçirdim ve parmaklarımın arası ellerimin üstü çok kaşınıyordu ona benzettim canım tabi olmayabilirde cildiyeciye git mutlaka
Bilge12 hilaliii bende çok deterjan kullanınca böyle oluyor mesela evi dip köşe hali kanepe bulaşık yalasik derken çoğu deterjanla karsinca böyle oluyor sizinde öyle olmuş olabilir belki
hilaliii Bilge12 olabilir aslında canım cumartesi temizlik yapmıştım o zamandan beri arttı zaten suya sokunca daha bir azıyor
[silindi] hilaliii şuan ellerim aynı durumda deterjan kimyasal kaynaklı oluyor benim genelde hindistan cevizi yağı önerirm canım
Ozgeniss Egzama kuru dutu kaynak elini yakmayacak sogukluga geldiginde elini icine sok beklet o suyla elini yika bir kac gune hir bir sey kalmaycak annem o şekilde atlattı. Arastirip uygulamani tavsiye ederim.geçmiş olsun 🙏
hilaliii Eymenveannesiii çok geçmiş olsun zor bir durum gerçekten artık kaşıntı sinirlerimi bozmaya başladı inan ki
Candeqer23 hilaliii aynısı benim elim soğuk hava, sürekli su deterjan kullanımı bu durum oluyor. Krem sürün yatarken eldiven takıp kremleyin geçer