1gokce1anne Dilaraciftci1 resmen beni anlattın içmeyim dedikçe daha çok içtim bu vicdan azabı deli etti sonra kızım sadece 2 ay emdi hep kendimi suçladım bu kadar aciz olduğum için işin kötüsü hala içiyorum 😑
Dilaraciftci1 1gokce1anne evet benim kızımda 3 ay emdi hala içiyorum bu zıkkımı bırakmak istiyorum ama vicdan azabı kaldı bende o ayrı konu