Ben , sigarayı çok seven ben bıraktım. Arada pro içersem iciyordum. Bebeğim olacağını öğrendiğim an bıraktım. Şuan bebeğim 2ay 9gunluk. Ağzıma sürmedim sürmem de. O narin minik bedenine, ciğerlerine o kötü pis kokuyu çekmesine asla vicdanım el vermez. Kendi zevkim için yapamam. Ben öyle düşünüyorum. Hiç bir anne bunu yapmamalı bence.