Omurr inşallah emmeye devam eder sizin ki . Benim için emzik olarak kullanması sorun değil ama uyumuyor sürekli ağzında olsun istiyor karnı tok olsa bile. Sağlık ocağı 5 dk mesafede gidene kadar ortalığı yıktı. Emzirme odasına gittim ağzına aldı sustu ama emmedi çektiğim an tekrar ağlamaya başladı. Bebeğim içinde kolay değil. Ağzında uyuya kalıyor çektiğimi anladığı an ağlayarak uyanıyor maalesef