Busradurus Kızlar nasıl alıştırdınız? Göğüsümü emzik olarak kullanıyor sabaha kadar kucakta göğüsüm ağzında uyumak istiyor. Anne göğüsüne en yakın emzik hangisi siz nasıl alıştırdınız ? Hangi marka alayım..
ozgeya Busradurus Ben avent soft ve air kullanıyorum,bebeklerin en çok tuttuğu iki emzik.Daha ilk vermemde tuttu.
Ozgee35 Busradurus her markayı denedim almayınca almıyo maalesef. Az önce şekerli suya sokup verdim öyle aldı göğüs uçlarım acıyo artık 😓
dolunay_6 Busradurus avent ultra air aldık alıyor zorda kalınca ama benim bebeğim hiç emzik sevemedi atıyor sürekli
Busradurus ozgeya ilk onu denedim ama maleseff 😕 avent soothie nasıl acaba iyi diyorlar ama büyük gibi benim bebeğim 22 günlük daha
Kubis Ozgee35 ne kadarlik bebeğiniz acaba? Benimkide almiyo ama çok küçük 2 ay 1 haftalık o yüzden şekere yada recele filan batirmaya korkuyorum
Deletedmom47 Busradurus Bende var işte air modeli ile aynı ortalama emzik kısmı ağız kısmı büyük olduğu için büyük zannediliyor o emzik değilmiş hiç 🙈🥰
dolunay_6 Busradurus nedense sadece arabayla bi yere giderken alıyor evde imkansız veremiyorum atıyor sevemedi
pamukkuzum Busradurus 35 günlük kızım avent air hemen aldı bence tamamen bebekle alakalı kuzum ya almayınca almıyorlar malesef
Melek21 Busradurus Canım bebeğin kaç günlük olmuş ki şimdiden emzik veriyorsun Ben daha vermedim bi kere verdim vicdan azabı çektim geri çıkardım geceleri oğlum uyumuyor neredeyse ama yinede kıyamıyorum Tabi belki sizin bebeğiniz daha çok emiyordur bilemem
Caglaaa Busradurus benimki aventi kabul etmedi bu ebebekte turuncu-mavi emzik var ucuz biraz sadece onu alıyor hatta bazen aventi veriyorum direk anlayıp ağlıyor alıştırma konusunda annem alıştırdı nasıl yaptı bilmiyorum ama 2 haftalıkken kullanmaya başladık
Tunahanannesi Keşke benimki de öyle olsa bende memeyi bi türlü kabul ettiremedik her zaman deniyorum bi türlü memeyi emmiyo
Deletedmom47 Busradurus Bizim ki 1,5 aya kadar emiyordu sonra bıraktı .3 aylık olduk eller hep ağızda Avent ile başladım soothie onu işte 1,5 ayda bırakınca ultra air modelini aldım .İstmedi ögürme vs arkadaşta görmüştüm lastikle emziği tutturuyor bandana gibi kafa arkasından vs mecbur itirsede tutmak zorunda kalıyor .Tabi o arkadaşım alıştırdı öyle hem baya uğraştı ben o kadar uğraşmazdım .Deneyim dedim 2 gün denedim öyle 5 dk günde 10 dk 2.ci gün tutmaya başladı cıkarıncada lastiği mesela 🥰🙈.Bunuda tutmasa bu emziği alıcaktım tuttu neyse ki baya anne göğsüne yakın baya öneriyorlar bi araştır derim .Bibs diye 🐣 https://instagram.com/bibs_turkiye?utm_source=ig_profile_share&igshid=19osgpin6ac8m
Zubeyde Busradurus benimki de 27 günlük midesi bulanıyor almıyor 😔 emzik gibiyim bende yapışık ikiz gibi geziyoruz 😁😄