Dorukhansmom ben sağlık ocagında sordum yaşadığım yerde bu aşı hiç yaygın değil. Neredeyse kimse yaptırmamış bende yaptırmadım. İnsallah yakalanmayız bu virüse. Eczacı tanıdığımız vardı oda çocuğuna yaptırtmamış aşı olsada virüse yakalanıyor diye . Allahım korusun yavrularımızı